Garancija
Olymp Sport d.o.o. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na webshopu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok
Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i ovjerava pečatom i potpisom ovlaštenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlaštenih lica.
Da bi se izbjegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamijenjen.
Kupac je dužan da proizvod pregleda i potvrdi prijem prilikom isporuke uređaja na kućnu adresu.
Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.
Postupak za ostvarivanje garancije
Da biste ostvarili pravo na garanciju, molimo vas da slijedite ove korake:
- Kontaktirajte nas putem e-maila na info@fitnesoprema.ba ili telefonom na broj koji je naveden na našem webshopu.
- Priložite dokaz o kupovini (račun) i ispunjeni garantni list.
- Opišite problem i priložite fotografije ili video zapise ako je moguće.
- Naš tim će vas kontaktirati u roku od 5 radnih dana sa daljnjim uputstvima.
Ograničenja garancije
Garancija ne pokriva:
- Kvarove nastale nepridržavanjem uputstava za upotrebu.
- Oštećenja uzrokovana neovlaštenim popravkama.
- Mehanička oštećenja nastala nakon isporuke.
- Redovno trošenje i habanje.
Hvala što ste odabrali Olymp Sport d.o.o.
Za dodatne informacije, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona.